22 Aralık 2011 Perşembe

ölüyorum..

..# Bırak artık geçmişte ki yangınlara kovayla su taşımayı,gör artık ellerindeki çizgileri aynadaki cesedi..nedir yani yanlızlığınmı öldürecek seni bu yaşında,suçun belli senin yüreğini çöp etmek bir çift göz'e..-'inanıyorum' diyosun ya,,sen kendinin yalancısısın aslında,en ufak birşey de nefes alamayan sen değilmisin,ağlaya ağlaya göz pınarlarını kurutmak isteyen sen değilmisin ?...neye inanmak bu söyle,savunduğun,inandığın duyguları yaşamak neden zor sana ?..bu mu seni yaşatacak??,inandığını söylediğin yeri geldiğinde gülüp geçtiğin hayat sana verecek mi yani istediğin mutluluğu ?..bırak dostum artık,rahat bırak kalbini,o sadece kan pompalamaktan ibaret..o ne anlar senin hissettiklerini..silkelende kendine gel,hep dersin ya kendine -'ben istersem yaparım' diye,,isteme,YAP artık !!! ne yapacaksan çabuk yap dostum,ölüyorum..

Hiç yorum yok: