26 Ocak 2012 Perşembe

ev-kapı denklemii:))

..# Ne tuhaf ,sonu hüsranla biten her aşk ın sonunda ben yine aynı odadayım ve yine kelimelerime ve şarkılara ilaç muamelesi yapıyorum..bu daha ne kadar zaman böyle sürecek hiçbir fikrim yok aslında..ama böyle zamanlarda ne kadar sabırlı olduğunu ve sabrının sınırlarının varlığını en derinine kadar hissedebiliyor insan..e zaten bir Aşk tan geriye kalan en büyük tecrübe ; öldürmeyen acının  daha güçlü kılması,kişiyi,ya da böyle bişeydi bende ki..bunu bile hissedemiyorum..böyle beklemek sabrın yanında korkuda veriyor aslında..Aşk,Sabır,Korku,Özlem ve daha niceleri mevcut şuan kalbimde..ne yapar ki insan böyle durumlarda ? ..bilmem gerekir aslında ama bana kalsa şuan kapısının önündeydim..o derece yaniii !!! aslında fena fikir değil :)) evini biliyorum,gider kapısında beklerim ..ne var yanii Aşk zaten böyle bişey değil mii ?? neyse siz okuyadurun ben şu ev-kapı denkleminin sağlamasını yapıyım:))) hadi iyi geceler...


ve bu gecenin şarkısı..http://www.youtube.com/watch?v=mjaNRJiDHHw

Hiç yorum yok: