14 Ocak 2012 Cumartesi

hayal gücüm üzerine..

   Bazen düşünmeden edemiyorum,çok mu fazla hayal kuruyorum ya da o hayallerde kendimi çok önemli yerlere mi koyuyorum ama olmuyor yani sonrasında anlıyorum bu üzerine düşünmem gereken bir sorun değil ki...!!!! uzun zamandır yanlız düşünüyorum,yanlızlığı düşünüyorum,bunun bana iki büyük yararı olmuştur; birincisi, hayal gücüm alabildiğine genişledi ve benim için artık sınır yok !! ikincisi bu süre içerisinde müzik adına bol bol zamanım oldu ve müziğimi hissetme şansını yakaladım,herkes bilir müzik benim için birçok şeyin anlamıdır..konuşmaktansa müziği kullanmak beni her zaman rahatlatmıştır..öyle yaannii..,,ama şunu söyleyebilirim ki bir gün aklıma pişmanlık gelirse bunun içinde asla AŞK olmayacak.Çünkü Aşk adına kurduğum hiçbir hayalden vazgeçemiyorum..,,yaşamıma devam edebilmem için hayatımın her alanında Aşk'a ihtiyacım var.Ne olursa olsun Aşk her zaman,her yerde olmalı ve olacak !!..evet çoğu zaman çoğu insana saçma gelebilecek hayallerim oldu ama bu o hayallerden vazgeçtiğim anlamına gelmez..umutsuzluk diye birşey yoktur,,her saniye yeni bir hayalle yeni bir hayat başlar..hani derler bir şeyi çok istersen olur diye,,işte bunu yapmalı istemeli,korkmadan istemeli..tabi isterken savaşmalıda herşey için..Bu arada anlamadığım şey kendimizi ne zamana kadar kandırmaya devam edeceğiz,nereye kadar tekrardan ibaret sözler yazmaya devam edeceğiz ? bu zulüm nereye kadar devam edecek..İnsanoğlu aşk ı arama adına yaptığı bencilliklerin hesabını nasıl verecek ? Düşünmeden hareket etmenin sonu nereye varacak ?

Hiç yorum yok: