16 Ocak 2012 Pazartesi

her zaman ki gibi..

..# Aslında Minik Serçe haklı..insan bi kere olsun akıllanmaz mı diyor ya şarkıda..evet akıllanmıyor insan..insan bazen o kadar hassas ki düşünmekten yaşayamaz hale geliyor,çoğu zaman..şimdi ben sorgulasam kendimi bir ömür boyu,(ki ömür dediğin ne kadar belli değil) kim verecek gözyaşlarımın hesabını ? bu hesap sorulacak mı birgün ? her aşk bir gün umuda varacak mı ? ya da buna ömür yetecek mi ?..ben bu gece sadece ağlamak istedim,ama onu beceremiyorum işte..ne zaman kalbimde bir volkan patlasa gözyaşlarım sanki boğazımda takılı kalıyor..yemin ederim ki bu kadar sevmekten nefret ediyorum ama olmuyor,çaresi biliniyor ama uygulamaya geçildiği zaman ki geçilemiyor..olmuyor işte olmuyor..korkuyorum sadece ne olacak bu işin sonu,ömrümün son durağında durmak ne zaman nasip olacak .. sadece bekliyorum ve şükrediyorum..biliyorum tek sorunum ; seni çok seviyorum..

Hiç yorum yok: