2 Ocak 2012 Pazartesi

i luv u..

  Aslında mevzu gayet basit !! ben şimdi böyle saçmasapan hallerdeyim ya,sadece gözlerine bakınca iyi olabiliyorum ya,demek ki her an yanımda olsa melankolia denen olay büsbütün yalan olacak..işte o zaman bende Pablo Neruda gibi her daim mutluluk üzerine yazılar yazabileceğim..Ancak gelgelelim,onun her daim benim yanımda olmasını düşünmek bile hayal gücümün sınırsızlığına ihanet gibi birşey oluyor.ya da ben böyle hissedyorum..gerçi bilmiyorsun seni hayalimde prensesler gibi yaşattığımı..bir görsen kendini bende,bir hissetsen gözlerimi.,ya da beni anlayabilsen,geçmişinden gelen yenilmezlik ruhuyla,herşeyin aslında ne kadar basit olduğunu sende anlayabilirdin..bunca düşünceden,şarkıdan,şiirden,bakıştan,yaşantıdan geriye herşeye rağmen iki kelime kalıyor,sonsuza kadar klasikliğini kaybetmeyecek iki kelime..;'Seni Seviyorum'..


with this--->  http://www.youtube.com/watch?v=mo-ABr0KvIM

Hiç yorum yok: