15 Aralık 2012 Cumartesi

' Varoluşa ihanet '

    Her daim aklımda olan tek şey 'Aşk',hayatımın her saniyesinde ve baktığım her nesneye yansıttığım tek duygu.Peki şu ihanet konusu nerden çıktı o halde ? İhanet aşk sandığınız bakışa koşmaktır.Yalana gönlünü yük etmektir,ihanet.Kendime sürekli hatırlattığım bir olgu vardır ; ' Varoluş Aşkın temelleri üzerine oturtulmuştur ' ve aksi söylenemez.Ve aşkın önüne dünyevi hiçbir duygu geçemez.(İhanetin bir diğer örneğide bir insanı sevdiğimiz zaman 'aşık oldum' dememizdir.Bence bunun yerine 'seviyorum' kelimesini kullanmak daha makul ve samimidir.) Şimdi aklıma gelen birşeyden örnek vereceğim ; kelimelerle anlatamadığınız bir güzellikle karşılaşırsanız işte o zaman aşkın ne olduğunu gerçekten anlayabilirsiniz.Tanımı olmayan bir duygudur,Aşk.Kimi zaman bir çift göz,kimi zaman bi dokunuş ya da sadece bir his..özlem..İhaneti haketmeyen tek duygu.Varoluş sebebimiz,ve birbirimizden esirgediğimiz.En zavallımız için belki de ince belli bir çay bardağında..ya da bir fincan dolusu çay sıcaklığında..İstanbul'da Kız Kulesi ve Galata Kulesi arasında çoğu zaman..Hazerfan Ahmet Çelebi nin kanadına sebep tek duygu Aşk..Bazılarımız için İstanbulun Boğaz manzarasında,İzmir in kordonunda,Ankaranın ayazında ya da hepsinin ortasında..Aşk dediğine coğrafya dayanmaz benim lugatımda..Ağrı dağının ha eteğinde ha zirvesinde olmuşsun farketmez..yani dünyanın öbür ucu değil bilinmezliklerde bile olsan benim aşkımın kölesi isen eğer,bu herşeydir benim için..bu da benim kendime ihanetim..



ve içimden gelen bir klasik ile birlikte.. http://www.youtube.com/watch?v=88MJs-LpciY

Hiç yorum yok: