13 Nisan 2012 Cuma

yeni başlangıçlar..

# Uzun zaman oldu birşeyler yazmayalı,tabi o zaman tek taraflı bir aşk'a sahip olduğumdan yazmak kolaydı.Konuşmak,paylaşmak çok kolaydı.Ama şimdi birçok şeyi onunla paylaşmak sanki biraz daha iyi geliyor bana.Onun ağzından sevildiğimi duymam çok başka br duygu şimdi.Onu özlemek bambaşka bir özlem..onun için beklemek,ona koşmak hayatımın en derin maratonu gibi.Evet,şimdi onun yüreğinde de benim bir silüetim var.Şimdi O'da beni özlüyor,seviyor,istiyor..Şimdi bunu bilmek ve anlamak bana çok daha iyi geliyor.Biliyorum ki özlemek bizi daha çok birbirimize bağlayacak,yüreğimiz daha çok yanacak ama daha güzel şeyler olacak hissediyorum.Ve bazen hissetmekle başlıyor herşey...;) işin özü yeni başlangıçlar her zaman mutluluk getiriyor..;))

http://www.youtube.com/watch?v=0WKAPeuLw6Q&feature=player_embedded

Hiç yorum yok: