28 Aralık 2011 Çarşamba

..Bugünün hat'rı bir başkaydı bende..sana bakmak bir korkuydu sanki,çocukluğumdan kalma en büyük korkularım canlandı birden,anlamadım neden bu  kadar çok sevdiğimi seni..neden bu kadar tutuldum hiçbir fikrim yok aslında ama ben anlamadan sen birşeyler çalmışsın sanki gözlerimden,,şimdi sana ne söylesem nafile,anlamayacaksın biliyorum çünkü senin anlamaya cesaret edemediğin şeylere sahip benim yüreğim..benim geldiğim yerde aşk'ın en derin hali evcilik niyetine sokaklarda heba edildi..bundandır zaten sırtımızdaki kanbur,gözbebeklerimizin sürekli patlamaya hazır bir fırtına gibi durması hep bundan,çocukluktan..şimdi hakkını yemeyelim; seni de biliyorum..senin geldiğin yerde aşk'a vakit olmamıştır,anlayabiliyorum..korkuyorum şimdi kendi yüreğimden,aşk'ı bu kadar çok beslemek zarar mı acaba diyorum ? ..aşk'ta bencillik iyimidir diyorum kendi kendime..ama yinede dayanamıyorum,gözlerine bakınca bütün enerjimi,benliğimi herşeyimi alıyorsun..bakışıyla bana bunları yapanın,bana dokunduğunda neler yapabileceği,,düşünmek bile ürpermeme sebep oluyor..seni anlatabildiğim iki dostum var şimdilik,,biri en kadim dostum 'Emir' diğeri de (eskiden olsa buraya kalemim yazardım ama klavye oldu artık)..seni anlatmak zor,konu sen olunca düğümlenmemek elde değil..bu konuda yapabilecek hiçbirşeyim yok,öyle gitmek falan istediğim de yok,yanlış anlaşılmasın..bu halim aşk'ın karamsar hali değil..bunlar sadece benim duygularım,kimilerine göre küçük duygular belki ama BENİM olması yeterli bir ölçü..şimdi sana tekrar dönelim güzel bayan,sen şimdi bana bakmaya bile korkuyorsun ya,konuşamıyorsun benimle,yüzüme bakamıyorsun,bütün bunları anlayabiliyorum söylemek istediğim benden ne kadar kaçarsan kaç kaderinin kölesi olmaktan kaçamassın,bunu unutma..ne yaparsan yap,istediğin duyguyu hisset,,bu SENİ SEVİYORUM gerçeğimi değiştiremez..ve biliyorum bunu çok iyi yapıyorumm:))

http://www.youtube.com/watch?v=IxszlJppRQI&feature=related

Hiç yorum yok: