30 Aralık 2011 Cuma

yenilmez..

..Şimdi kulağımda halkının zafer şarkısı yankılanıyor.belki anlamıyorum ama gözlerinde o büyük kavganın izlerini görmek mümkün..bu duyguyu hiisedebilmek inan mükemmel birşey,tarif edemediğim derecede anlamı yüksek hisler..seni anlamak zor değil benim lügatımda,herşey açık ve net aslında..sana yakıştıramadığım şey ne biiliyor musun ?..halkın kadar cesur olamaman..şu an şarkıda dediği gibi geçmişinden sana yadigar 'yenilmez' ruhunu,hakettiğin sevgiyle birleştirememen..üstelik karşında bunu anlayabilecek derece yüksek gönüllü biri varken..yanlış anlama bunu kendimi övmek için söylemiyorum..sen biliyorsun aslında içimdeki sevginin ne derece yüksek olduğunu..gözlerine dokunabildiğimi pekala görüyorsun..ama korkuyorsun,,bu denli ağır bir aşk'ın kollarına yüreğini teslim etme gerçeği seni saçmasapan korkulara sürüklüyor..bunlar seni ikna çabası falan değil,bunlar sadece sahip olduğum duyguların,kafamın içinde dönüp duran kelimelerin seni anlatmaya çalışma çabası..biliyorum ben şimdi sayfalarca yazsamda boşa,sen anlamadıktan sonra hiçbir anlamı yok,ne yüreğimdeki duyguların ne de yazdığım yazıların..


bununla birlikte daha anlamı-->  http://www.youtube.com/watch?v=hNqpkigpLgk

Hiç yorum yok: