1 Ocak 2012 Pazar

cesaret mi , küstahlık mı,kendine güven mi ? ? ?

emir'e söz verdim mutlaka yazmalıyım bu gece bu yazıyı..konuya gelince,düşündümde artık yanlızlık ve aşkın içinden çıkılamayan problemlerini kaleme almak beni geçmişe kilitlemekten başka bir işe yaramayacak..bu yüzden bu gece biraz güzelliklerden bahsedelim..şimdi başlıkta gördüğünüz o üç kelime benim aşk'a bakarken kendimi nasıl gördüğümle ilgili..yani bazen kendime şaşırıyorum diyorum ki aşkında bir sınırı vardır yapma böyleee ama olmuyor işte..Aşk dediğin olguya bir sınır koyamıyorsun..onun gözlerine baktığın zaman kim olduğu ne olduğu umrunda olmuyor..kimi zaman bir yıldız en tepende,bazende avucunun içinde bir kuş misali..yani demem o ki,sevmekten korkmayacaksın,sevdiğini söylemekten korkmayacaksın..evet bende şuan birine aşığım,ama hiçbir zaman hiçbir sevdiğimin adını imkansız koymadım..ben sadece sevdim ve bunu onlarla paylaştım..bu küstahlık değil,,kendine güven veya cesaret belki de.. ama en önemlisi bu benim sevme ve sevilme hakkım..inancım doğrultusunda sahip olduğum en değerli hakkım..korkma be dostum,sev işte .. ne olabilir ki en fazla..sana ne olaağını söyleyeyim hemen,,sen üstüne düşeni yapmış olacaksın..acı çekmeden aşkını yaşıyor olacaksın..gerçi ben biraz dengesiz yaşıyorum o ayrı...çoğu zaman kendime hayretle bakıyorum ama herşeye rağmen Aşk'a devam diyorum..yanlızlık yok,aşk var..ne yani karşılıksız diye Aşk'ı harcayalım mı ?? hayyıırrrr !!!! siz siz olun bu hataya düşmeyin çünkü karşılıksız aşk,,aşk'ın en değerli halidir..(ben yine konudan koptum braz ama derdimi anlatabildim galiba:) ne diyeyim daha size sadece sevin !!!!


with    http://www.youtube.com/watch?v=s0ujF8D6-5k&ob=av2e

Hiç yorum yok: