25 Ocak 2012 Çarşamba

just soul..

..Bir insan en fazla ne isteyebilir ki karşısındaki insandan ?,sevgiden başka..en fazla sevgi dökülür dilimden..gözlerine bakarken sadece umut dökülür gözlerimden,çaresizliğimi bırakacak zerre kadar boş alan kalmadı yüreğimde..dilimden dökülen kelimelerden adını topluyorum,her harfte seni buluyorum sadece seni..bana öyle bir bakıyorsun ki çöle düşmüş meczup gibiyim sanki , bir damla suyun hasretiyle yanıyorum,dudaklarından dökülecek her bir harfi beklerken..halimi düşünüyorum,sana bakıyorum sonra düşlerimde kayboluyorum..ne diyeceğimi bilemiyorum çoğu zaman..sadece gözlerine bakarken o saniye herşeyin donmasını istiyorum,zaman dursa sadece sen ve ben,,neresi olursa olsun hiç farketmez..neyse boşver ben sadece bekliyorum..yüreğime gelen saf ruh,sonsuza dek..

Hiç yorum yok: